Betessläpp två

Osorterat / Permalink / 0
Nu är alla hästar på bete. Idag släppte vi ridskolehästarna.
Började dagen i stan, inne i Gallerian, Body Shop. Behöver jag berätta mer? :p

Åkte till stallet vid 13-tiden och vid 14 hade vi samling och då började vi göra de uppgifter vi fått tilldelat. Jag fick mocka hagar med många andra. Inte så tungt faktiskt, bara när man skulle tömma skottkärrorna vart det lite jobbigt och även när vi plockade sten.

Pastasalladen vi fick var suuupergod, måste fråga om recept!

Sen red vi bortåt mot hagen. Red min lilla Atlantica så jag slapp de största hästarna i år. :)

Släppet gick jättebra, jag var långt fram så fick se allt i år, förra året var jag tredje sist så hamnade bakom alla träd. Vart lite skumt när vi släppte hästarna, för alla stod kvar i en-två sekunder innan de drog iväg, de brukar ju nästan slita sig loss för att de vill springa.





Fick även två(!) sms om att min mobil har kommit tillbaka från lagning. Jej!
Till top