Exclusive Matsumoto 3

SHOPPING / Permalink / 4
Äntligen kunde jag idag hämta ut paketet jag beställde från Nelly förra veckan. Väldigt lång leveranstid kan jag tycka, även om det varit jul och så.

Fastnade ju för ett tag sen för Exclusive Matsumoto 3. De hamnade på rean men tyvärr försvann min storlek fort. Tittade in på VIP-rean på julafton och då fanns det ett par kvar i min storlek, tjoff sa det så hade jag köpt dem. ;)

Med i påsen var också en tygväska som man fick med gratis.





#1 - - christin:

Snygga! Ja makronerna var dyra 39 kronor och de på kondis brukar vara bättre så det var inget fynd. Men jag hittade de på ett annat ställe för 35 kronor.



#2 - - C O L O R S P L A S H:

Skitfina :D

#3 - - Rebecka:

Snygga!

#4 - - E M M S - En frisörs dagbok:

sv: camilla tusen tack söta du! :)

jag vet absolut va du menar, om jag tänker på samma tanke som dig. Har faktist en bild på en "slarvig" sådan frisyr jag gjorde på nån minut på en kompis som behövde en snabb uppsättning. ska försöka få upp bilen på bloggen bara. så kan jag beskriva hur jag gjorde.



btw. dina skor i inlägget här är dösnygga! Jag har tänkt klicka hem dom jag med för länge sen men undrar hur höga dom är då jag suger på att gå i höga skor :D

Till top