De är mina, igen

SHOPPING / Permalink / 1
För någon månad sen skrev jag det här inlägget om skorna jag köpte på en och samma dag.

Jag får ibland lite ångest när jag köpt mycket saker på en gång. Tre skor på samma dag är lite för många kan jag tycka så jag lämnade tillbaka skorna i mitten.
Ibland har jag tänkt på dem och undrat vad tusan jag tänkte på när jag lämnade tillbaka dem och idag gick jag förbi affären så gick då in och kollade lite i deras hyllor... Då stod de där, nedsatta till 69 kr! HAHA. Det var ingen tvekan om saken, jag roffade åt mig kartongen och gick och betalade.
Det är nog till och med just det paret jag köpte förut, det är jag nästan hundra på. De blir konstiga på kort kan jag tycka, ser mycket bättre ut i verkligheten.


#1 - - christin:

Snygga! Bra pris 69 kr!

Till top