Telåda!

Osorterat / Permalink / 3
Nu har jag varit på jakt efter den där sablans telådan i en evighet!
Varje gång en vän åkt till GeKås har jag bett dem kolla efter den, men nej - slut! :(
Den har funnits på Tradera ett bra tag, men nu när jag tänkte klicka hem en (förövrigt för överpris - 39 kr på Gekås och 119 kr på Tradera (en som bor i Ullared sålde en bunt så jag antar att de var från GeKås)) så finns de inte kvar!
:(

Så en liten efterlysning igen...
Ser någon en telåda, vit med minst sex fack för påsar och med ett lock med gångjärn så hojta till!
 


#1 - - Angelica:

Tyvärr inte med gångjärn.

http://glasverandan.se/visa_produkt.asp?t=Stor+Te+l%E5da+med+glaslock&id=1528&lang=sv

Svar: Tittat på den där många gånger, men tvekar varje gång... :/
Camilla

#2 - - Victoria:

Om jag inte minns fel så har Mique i Norrköping någon liknande telåda.

Svar: De har förmodligen den från Different Design, den är tyvärr utan gångjärn. :/
Camilla

#3 - - Victoria:

Aha, har inte kollat närmare på den då jag redan har en jag är nöjd med. Den köpte jag dock på något party med inredningsprylar för några år sen.

Till top