Jagjobbarsomengalning.nu

Mjau, SHOPPING, Today / Permalink / 4
Kom faktiskt på alldeles nyss att det är fredag idag. Hade varit trevligt att gå ut ikväll men jag orkar inte. :/ Två rejält slitiga dagar på jobbet (jag jobbar på restaurang och det är mellandagar = väääldigt många är lediga = väääldigt mycket försäljning) och två framför nu, helg dessutom. Huh!

Har inte hunnit kolla så mycket på mellandagsrean mer än en snabbis på Mediamarkt och Elgiganten i tisdags. Vi hittade nog en köksmaskin vi ska köpa. :)
Köpte två trosor från Svea inne på Lager157 för lite pengar och två mjukisbyxor på H&M.
 
Två dagar till, sen ledig nyårsafton! :D
 
Var inne på Hundkojan efter jobbet idag och pratade med ena ägare. De är sååå supersöta det paret som har butiken, vill alltid prata mycket (jag är en person som kan prata om typ vad som helst med vem som helst) och är nyfikna på vad jag som kund tycker och tänker. :) Kom därifrån med en bunt kattkyssar och lite annat roligt på gång!
 
Nu blir det en kopp te och en lussebulle i soffan framför TVn i väntan på att sambon ska komma hem från jobbet. Jag har sprungit runt som en tok här hemma senaste timmen och fixat alla blommor (alla ska ju vattnas olika med olika växtnäringar och det ska plockas bort torkade blad och det ska vattenbadas för orkidéerna med mera...) och rengjort en av Modkatsen. Det är andra gången jag gör det sen vi skaffade Loo - klumpbildande sand är sååå underbart!
 
By the way... Min Glossybox kom idag, ungefär sådär tio dagar försenad och än en gång hade en flaska varit öppen så hela lådan och allt innehåll var jättekladdigt. Tråååk!
Sist så var de rätt bra på att ta emot mitt lilla klagomål, den här gången har jag fotat allt så de har bildbevis också.
 
I morgon ska jag försöka hinna åka till Bikbok efter jobbet, om jag hinner...
 
 
#1 - - ac:

skönaste trosorna i världen!

Svar: Jag använder nästan bara halvstring, men man måste ju ha några "vanliga" också, då är dessa bra. :)
Camilla

#2 - - Hanna Karlsson:

Sköna de ser ut!

Svar: De rekommenderas! :)
Camilla

#3 - - Annika A:

Tråkigt med öppna flaskor. Vet inte hur många gånger det har hänt i necessären...

Sv: Ja, visst är det fint. Gillar de andra också, särskilt nagellacket! :)

Svar: Ja... Hoppas de ger mig någon kompensation.
Camilla

#4 - - Josefines.se:

Svar:Tack så himla mycket sötis!!

Till top