Mitt nyårslöfte...

Osorterat / Permalink / 4
Det går hyffsat med mitt nyårslöfte, att variera frisyr oftare. Egentligen är jag sugen på att klippa av håret för det känns som att det skulle vara enklare att viariera frisyr då, men nu har jag låtit det vara i något år för att få det långt så ska nog spara på det lite till. ;)

Frisyren nedan vill jag lära mig att göra, jag har fått en förklaring hur man gör, men det är ju ändå lite svårt att göra det själv utan att ha fått det visat på riktigt.

Jag måste även leta upp en frisör här i Linköping. Min uppe i Stockholm har jag varit hos vid Stockholmsbesök, men nu har hon gått i pension i förtid... Just nu klipper jag bara topparna, så det behövs inget avancerat, ingen tvätt av håret innan heller. :)

#1 - - Linn:

Sv: Man kan ha det av många anledningar. Bara för att det ska se snyggt ut eller många som använder legget som pass sliter ut det och då är ett fodral passande även där :)

#2 - - Desslikes.com | High Heels Gives You A Better View.:

sv: jag tycker helt klart de med :) Vilka snygga skor du hade fyndat på Din Sko föressten!

#3 - - Anna:

Jättefin frisyr!

#4 - - E M M S - En frisörs dagbok:

Sv: ja det kan man nästan säga. beror ju lite å om man vill ha den där bågen. då är det mer som denna http://capisce.blogg.se/2012/january/slarvig-haruppsattning.html fast med längre hår och mer böjd liksom :D

Till top