Lite nytt till ajfånen

SHOPPING / Permalink / 2
Gick in till Telenor här om dagen och lämnade min förrförrförra mobil som inte längre fungerar i utbyte mot valfria tillbehör till mobilen för 250 kr.

Jag hittade inte riktigt något för 250 kr men hade kollat in ett fodral i skinn för 200 kr så det fick det bli och så fick jag med ett "Iphone torn" som fungerar som högtalare. Lite rolig faktiskt. :)
 
 
#1 - - Jenny:

Va ju en rolig grej. Oj konstigt inte sett kommentarer från dig för ja brukar alltid svara på alla :/ jo och passar bättre nu så ja kan fixa de ska bli särbo flytta till egen lägenhet så blir rensning hemma framöver ska Fixa allt de där imorgon mer blandade känslor. Annars bra med dig?

#2 - - Jenny:

Va ju en rolig grej. Oj konstigt inte sett kommentarer från dig för ja brukar alltid svara på alla :/ jo och passar bättre nu så ja kan fixa de ska bli särbo flytta till egen lägenhet så blir rensning hemma framöver ska Fixa allt de där imorgon mer blandade känslor. Annars bra med dig?

Svar: Ojdå, kram till dig! Hoppas det inte är något allvarligt. Jag mår väl hyffsat, är galet trött med tanke på hur jag jobbar. Om du vill så kan du ju få min adress via mail så kan du skicka den direkt så slipper du gå till postkontoret fler gånger så betalar jag frakten till dig efteråt? :)
Camilla

Till top