#1 - - Hanna:

Grattis till din blivande kisekatt=)
Jag fick en liten Tevin som flyttade in i januari och sen dess har det varit full rulle.Han är en maine coon han med och har sälskap av huskatten Tiisha.Förlora mina älskade familjemedlemmar Tezzi och Taamira förra året så det va ett tufft år.Varje dag som går älskar man katterna mer och mer och vilka fantastiksa personligheter de har.Vi besökte många uppfödare och det va just en slump att vi Tinga Tevin.
ALl lycka önskar jag er och kika gärna in i bloggen och så våra godingar.
mvh Hanna

Svar: Jag ska absolut spana in! Tråkigt att förlora dem, de är som du säger familjemedlemmar. Men nya fyller ett litet tomrum från dem även om de aldrig kan ta deras plats. Du får lägga in massor med bilder på din MCO och den andra så ska jag följa er i fortsättningen!
Camilla

#2 - - Ammalia:

Älskar katter ! :)

Svar: Härligt! :)
Camilla

#3 - - A:

---------------------------------------------------- Gillar du Vampire Academy? Kolla in bloggen: http://vanews.blogg.se/ !!! Du kan bl.a få reda på vad bloodlines 3 heter!!! ----------------------------------------------------

Svar: Nja, jag är mer för True Blood. ;)
Camilla

Till top