Glossybox mars

Osorterat / Permalink / 5
Idag anlände min andra Glossybox!
En ljusrosa låda med svart och grönt tema inuti. Mars månad har inspiration från naturen och innehåller produkter med naturliga ingredienser och/eller i naturens färger.









L`occitane - Shea Hand Cream / Denna härliga handkräm med naturliga ingredienser från Provence innehåller honung och söt mandelsextrakt blandat med svag jasmin.
Maria Nila - Swedish Therapy Oil (full size) / En svensk vårdande hårolja rik på omättade fettsyror som mjukgör, återfuktar och stärker håret. Absorberas snabbt och gör håret smidigt och glansigt utan att bli fett.
Mádara Ecocosmetics - Moisturizing lotion / Fuktgivande och uppfriskande kroppslotion. Tillför fukt och näring i form av naturliga växtvitaminer, mineraler, bioflavonoider och andra biologiskt aktiva ämnen.
Mádara Ecocosmetics - Toning Shower Soap / Stimulerar hudens ämnesomsättning och elasticitet samt gör att huden bibehåller sin fasthet. Innehåller algextrakt, havtorn, hästkastanj och åkerfräken.
L`Oréal Paris - Color Riche Le Vernis (full size) / Nagellack med inbyggt topplack för maximal glans. FInns i 48 härliga färger och har en speciell, rundad borste som gör att ett penseldrag räcker!
#1 - - Fannii - En sminkblogg:

sv: Jaa

#2 - - Nilma:

Hehe, tycker du? Du fick exakt samma som min kompis dock ;)

#3 - - Emma:

Hej.

Ja, samma lika. :)

Jag provade nagellacket, och de var sjukt blankt. Jäkligt snyggt. Nu ska jag hoppa in i duschen, för jag bara måste prova håroljan. Har du luktat på den förresten? Luktade sjukt gott! Hur länge har du prenumererat?

Kram / E

#4 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

oh vad nice produkter du fick!



- nämen så ska du inte känna! Fast i och för sig tror jag att alla gör det ... hade t.ex. gärna velat ha din Therapy oil ;)

#5 - - Emma:

Min första box. Jag provade oljan igår, och är sjukt imponerad! Har haft problem med håret hela vintern. Men så blankt och friskt som de ser ut och känns idag var de länge sedan de var. Coolt!



Till top