Hannover, Paris, Cannes, Nice, Monaco, Venedig...

Osorterat / Permalink / 8
Nu befinner vi oss i Venedig, halvvägs in i vår resa i Europa.

Lite (oredigerade) bilder från resan hittils. Ignorera smutsen på bilderna, jag får som sagt inte bort det just nu eftersom det är inne i kameran, den ska rengöras rejält när vi är tillbaka i Sverige!












Påväg upp i Eiffeltornet... PUST!


Jag vill ha sånna här stolar, har sett de lite överallt, dessa stod några hundra meter upp i Eiffeltornet. Någon som vet vart de går att köpa?
















Vi hade en likadan bil efter oss i säkert tio mil när vi körde in i Italien. Vi hittade en kompis och han också, bilen är ju trots allt inte så vanlig... ^^

#1 - - Jenny:

åh så härligt vill med iväg. Är det du & sambon? vi pratade om att bila med svärmor och familj men nu kanske de inte blir så så hade gärna velat iväg ändå med sambon. men hur länge är ni borta & va räknar ni med liksom allt som allt med boende & bensin om man får fråga? Ha de så härligt nu.

#2 - - Jenny:

SV: Tack Camilla! Det kan behövas med pepp! :)



Det verkar som du har fått ett underbart liv, så roligt för dig!! :) Du får höra av dig nästa gång du är i stockholm! :) Kram

#3 - - Rebecca:

SV: Hej! Åh, tack så mycket! Ja, det stämmer bra, jag bor i Norrköping.

Det vore jättekul! Vi skulle kunna vara utomhus några timmar och fota i lite olika miljöer! Shit, kanske 300kr för minst 30 redigerade högupplösta bilder? Hur låter det? :) Hoppas din resa är fantastisk!

#4 - - Jenny:

okej men det är ju värt som du skriver så mkt ni får uppleva & se underbart.

Jag är så sugen på att bila också men sambon vill inte bara åka med mig så hänger på att hans föräldrar vill med.

#5 - - Hem och Lycka:

Åå vilken härlig resa! Har tyvärr ingen aning om hjärtstolen. Kram Mia

#6 - - ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

sv; Åh, för mig går det bra att övningsköra! :) Hur går det för dig då? :D kram

#7 - - Fotograf Annie:

Vad härligt ni verkar ha det :) Har suttit och kikat igenom dina inlägg om resan och annat jag missat sen sist :P Paris är verkligen en helmysig stad och jag längtar till i juli då jag ska besöka Venedig :) Hoppas ni får en fortsatt superhärlig semester :)



Sen så måste jag bara be om ursäkt för att jag inte svarat på din senaste kommentar, upptäckte nu att jag missat att svara på den då jag tänkte leta upp den för att se om vi bestämt nåt om te:et... :P Hur som helst så jag svarar nu, bättre sent än aldrig. :P



Angående teet så tror jag att jag kan hjälpa dig med det :P



Sen undrade du om jag brukar fota porträtt och ja, det gör jag ibland, så jag kan gärna fota dig/er, prislista finns på min hemsida: http://www.anniesfotografier.se/privat.html

(i hemsidans galleri och i min blogg så finns porträttbilder om du vill se hur det kan se ut när jag fotat den typen av bilder) :P



#8 - - Viktoria - Hallon:

bilden på eiffeltornet ..... jag dör, så underbar !!

Till top