Kattshopping

Mjau / Permalink / 0
Igår träffade jag Annie som snart skaffar en egen katt och jag drog med henne in i våra största djurbutiker här i stan - Arken Zoo, Djurkompaniet och ICA Maxi. Jag kom hem med en hel del jag också...
Jag har rabattcheckar från Bozita så använde en igen, Bozita Feline Large torrfoder 400 gram och blötmat för 25 kr prova-på-rabatt.
Blev även tre nya Kitty Boinks, de har ju en förmåga att försvinna... Vet inte hur många vi har som är utspridda över lägenheten.
Djurkompaniet hade ett erbjudande på tre stycken 400 grams påsar från Royal Canin för 99 kr istället för 69 kr/st och jag har varit sugen på att köpa en liten påse bara för att testa Maine Coon så jag slog till! :)
På ICA Maxi blev det Mjau's rädda-tigern-box med deras tetror och så två kattmyntleksaker jag tänkt köpa länge. 25 kr/st! Kostar egentligen 40 kr så litet fynd där! :)
Ordinarie pris på allt är 434 kr tillsammans, nu gick det på 223 kr!
 
 
Till top