Subway cookies

Osorterat / Permalink / 2
Min fina vän Rebecka la ut ett recept till de stora cookies som man kan köpa på till exempel Subway.

Nu har jag gjort dem två gånger och riktigt goda är de! Ena gången var vanliga cookies med ljus choklad i och nu ikväll testade jag på chokladcookies med vit choklad!
 
 
 
Idag har jag varit ledig, skönt! Hunnit med en hel del på min todolist.
Sånt där ni vet, tvätta, städa, till biblioteket och skriva ut massa papper, till Försäkringskassan och lämna lite papper, till ICA och handla lite, till Arken Zoo och spana in om det kommit något nytt, leta nya löpardojjor i nån galen färg utan resultat, köpt en varsin Happy Meal åt mig och mannen på donken och så Afternoon tea på Café Gyllen.
Helt okej dag! :) Hade gärna varit ledig i några dagar till, men nu väntar fyra dagars jobb innan en ledig dag och sen fyra dagar till innan ledig helg...
#1 - - Fotograf Annie:

Duktig du är som jobbar o kämpar på :)
Det ser gott ut med sådana kakor :)
Vi får försöka hinna ses nån gång, du får komma o hälsa på när jag flyttat :P :)

Svar: Har inte så mycket till val, måste ju ha pengar. :)De är jättegoda! Superlätta att göra också. :) Går på typ 30 minuter.
Camilla

#2 - - L i n n e a s b l o g g :

tack för tipsen! Skäms lite över hur stackaren ser ut.. ska ge den en omgång kärlek, lovar!

Svar: Lite ordentlig vattning (alltså inte för mycket utan lite sådär lagom) och lite orkidéenäring brukar göra susen. ;)
Camilla

Till top