Ugnsform

Inredning, SHOPPING, Today / Permalink / 0
Mina dagar bara försvinner i jobb. Jag har ju sen några veckor tillbaka ett fast heltidsjobb inom restaurangbranschen och ja, det är väl där jag spenderar de flesta timmarna av dagarna.
Det är i och för sig positivt för plånboken för jag hinner ju inte shoppa! ^^

Lager 157 öppnade här i Linköping förra veckan, sambon och jag var där någon dag senare och shoppade lite. Hittade två fina blusar från deras eget märke (som jag sen lämnade tillbaka för de kändes inte hundra) och sen en bunt trosor. 
När jag lämnade tillbaka blusarna fick jag 350 kr i handen och cyklade till IKANO-huset och så in på H&M där jag hade lite checkar...
Där blev det två svarta baslinnen, två hårfärgsförpackningar, två par svarta strumpbyxor och en jättefin svart kappa - allt för 347 kr(!!!). Fyndshopping kan man ju säga. ;D

Förra veckan köpte jag även den här fina Gerbera kopian från Miljögården. Köpt på Makaroom på Storgatan här i Linköping. Såg att de fått in mörklila också, kanske kan bli ett till köp? ;) 189 riksdaler kostade den.
 
Till top