Sista natten i lägenheten

Renovering, Today, Vårt hus / Permalink / 1
Nu är det en natt kvar i den här superfina lägenheten. :( Men åh vad kul det ska bli att flytta till hus!!
 
Idag var vi och städade en hel del i huset. Väggarna i vardagsrummet är ju slipade och det blev visst slipdamm i hela huset så det var mycket välbehövligt inför i morgon!
 
Var tvungen att föreviga tapeten som satt under den förskräckliga vävtapeten i vårt blivande sovrum. Det är en brunt tapet med ljusa, mörkoranga och ljusgröna streck. Huh!
Vävtapeten var som tur enkel att dra bort, så förskräcklig som den är.
 

 
Tidigare i veckan blev elektrikern klar med allt han skulle göra nu. Det blir mer jobb för honom sen när vi renoverar i sommar. Nu har han dragit ny el i hela huset så det är jordade uttag överallt och så har han bytt ut det stenåldersgamla proppskåpet till en elcentral med jordfelsbrytare.
 
 
Var även till Trädgårdsföreningen och hämtade vår magnolia. :D
Den fick åka cab hela vägen till huset. Haha, hur många magnolior har fått göra det? ;) Den fick sitta i framsätet tvärs över till baksätet och jag tryckte in mig i baksätet och höll i den. Mer om den kommer!
 
 
Nu vet jag inte när vi får internet i huset för det var en försening på allt men jag hoppas det inte tar för lång tid. Kika in om några dagar så hoppas jag att jag har lyckats lägga upp nya inlägg.
Kram på er alla så länge!
#1 - - Victoria:

Haha jag trodde först att första bilen var av en bit trasmatta.

Svar: Haha!
Camilla

Till top