Zooplus på väg!

/ Permalink / 1
Nu har jag gjort en ny Zooplus beställning. Det var ett bra tag sen senast, tror det var i januari sist.
Beställt Royal Canin maine coon, Bozita large och Sanabelle Grande för att testa. Det sistnämnda testade Amiral lite av när han var yngre.
Beställde även typ 70 Gourmet Gold burkar och en ny låda till katterna som växt ur Modkatsen så nu börjar jakten på nya!
 
Tänkte beställa massa annat som sand och så men det tar jag nästa gång istället. :P Har läst massa bra om Extreme Classic och Cat & Clean så är nyfiken på att testa!
#1 - - Jasmine:

Jag rekommenderar verkligen Extreme Classic. Har testat både den med lavendeldoft och den parfymfria och den parfymfria föredrar jag då den dammar bra mycket mindre än den med lavendel :) Jag beställde 90kg (6st 15kg säckar) sist och dem packar dem två och två, vilket fortfarande är fruktansvärt tungt men bättre än allt i ett :)

Svar: Det låter bra! :D
Camilla

Till top