En ny favorit - Lager 157

SHOPPING, Today / Permalink / 0
Jag tror att det var i våras eller i somras som Lager 157 öppnade här i Linköping, men det är egentligen först nu som jag börjar fastna för kläder som de har hemma.
Jag är ju annars en totaltrogen H&M shoppare, 99% av min garderob består av H&M men som sagt, det ser ut som att Lager157 är lite på ingång.
På juldagen var vi förbi butiken en sväng och hem följde deras svarta jeans "Skinny" - hej och hå! Här är jeansen jag länge letat efter. Normal midja, något högre ändå och så snoooortajta hela vägen! 150 kronor. Kap!
Så köpte jag även Angelologys kofta med vingar på ryggen i svart, idag följde en vit med hem och även två Bondelid toppar. :)
Nu längtar jag till våren! ^^
 
Den vita toppen följde med hem, en likadan rosa också. Koftan har jag tänkt bära mer öppen än stängd, den ser bäst ut så. ;)
 
Annars så vågade jag mig hela vägen in till stan idag, efter ett besök på ett knökfullt IKANO, fick plats på taket på parkeringshuset (jag har aldrig varit i närheten av att behöva åka så högt upp!) och så hann jag med min planerade vända som jag tänkte ut innan.
Hittade "tack och lov" ingenting på vare sig H&M eller någon annan klädbutik jag besökte utan det blev bara shopping inne på Clas Ohlsson.

Sen behöver jag nog inte förklara hur det var att försöka handla på ICA Maxi idag. Hittade en parkering direkt (kan bero på för att jag alltid står lääängst bort på parkeringarna och alla andra vill så nära ingången som möjligt), inga snabbscannar (vad heter de?) fanns lediga, inga kundvagnar och inga korgar... Jeeej! :p

Nu har jag varit hemma en stund, har gjort pastasallad, bakat lite "renare" chokladkakor och nu ska jag ta och färga min gråa kalufs!
Till top