Bloggtorkaaa

Osorterat / Permalink / 0
Enorm bloggtorka just nu. Men jag jobbar och gör inte så mycket mer än så känns det som.
 
Ikväll jobbade jag över på jobbet för att utbilda en ny tjej. Det var riktigt kul!
Jag har alltid varit bra att ta hand om yngre personer och personer som är nya på ett område. Som till exempel i stallet har jag alltid hjälpt yngre att lära sig om allt.

Tidigare i veckan gick jag en värdinnekurs inom mitt jobb så nu räknas jag som värdinna på mitt jobb och snart även utbildningshandledare. Superkul att få utvecklas!
 
Här i huset händer det inte så mycket just nu. Sambon har börjat spackla väggarna där han rivit ner tapeter och sen slipat noggrant. Så snart ska tapeter upp!
Vår nya hantverkare har även lämnat en offert så snart kan vi nog dra igång renoveringen! Wohoo!
 
Vet inte om jag skrivit om det tidigare, men i vardagsrummet verkar det nu vara bestämt att det kommer bli en ljusljusgrå tapet utan mönster. Jag ogillar mönstrade tapeter på större ytor så jag tror det blir perfekt. Roligare än helvitt också!
 
Nu är det jobb hela helgen, sen jobb i två veckor till och sen semester! :D
 
Till top