Hej datorn!

Today / Permalink / 1
Helt ärligt har jag inte suttit vid datorn sen i torsdags tror jag. Hur gick det till? Jag är en sån som tidigare alltid behövt en viss datortid per dag för att känna mig uppdaterad om världen. ;)
 
Har jobbat en hel del extra på jobbet. Skönt med lite mer i lön nästa månad. Lönen i fredags var ju intressant, ingen på mitt jobb hade fått ett öre! Panik inför ledig helg där jag vet att tre på mitt jobb åkte utomlands i fredags. Kul att inte ha mycket på kontot då...
Men det löste sig, jag fick iaf pengar på eftermiddagen tack och lov!
 
Dags att göra en kladdkaka! ^^
I lördags hade jag två kollegor över på fika. Mycket trevligt. Den ena var här på glöggkvällen i vintras så det var kul att kunna visa honom hur det ser ut nu, för när han var här sist så hade vi inte ens börjat fixa vardagsrummet.

Vi har åkte en hel del cab nu i helgen, man får passa på när vädret tillåter.
Vädret är btw underbart nu om ingen missat det. Katterna njuter ute på gräsmattan och jag drar åt mig all energi som finns! <3
Två besök i Trädgårdsföreningen har det blivit i helgen. En för att spana in magnolialunden som finns där och en annan för att besöka butiken men den var ju självklart stängd för att det var söndag, dåligt minne, så det blev glass i solskenet istället!
 
Plantagen och Blomsterlandet har båda fått besök. Vi letar efter cypresser till framsidan men vi kom hem med en betongkatt. Jag har länge letat efter en katt att kunna ha på framsidan bredvid ytterdörren och nu har vi äntligen hittat en. :)
 
I lördags (ja, jag hoppar fram och tillbaka här!) så hamnade vi på Hemmakväll. Vi kör ett våga-vägra-hyra-film just nu eftersom de höjt priset från 120 kr till 150 kr. Det är inte mycket pengar så men vi kan då istället vänta ett halvår på att filmen kommer ut på DVD t.ex.
Vi fastnade vid Outlethyllorna där det var en kampanj just nu, 10 filmer för 100 kr. Vi fick ihop 30 filmer! :D
 
 
#1 - - EMELIECATRINE:

Tack så jättemycket! Ja, vårt bord älskar vi..som många andra vad jag förstår =) haha! Tur att killen är snickare och byggde ihop bordet.

Till top