Senaste veckans händelser...

Mjau, SHOPPING, Today / Permalink / 1
Hej! Det var visst ett tag sen... Designen står lite still men det kommer! :)

Stare är på bättringsvägen. Vi fick hem henne förra torsdagen och på lördagen var jag borta i en timme hemifrån och då hade hon hittat en av pälsleksakerna jag köper till dem från MeKatt... Jag trodde jag plockat bort varenda en men nej, hon hittade en och det saknades 2/3 delar av den så ringde veterinären som ville att vi skulle komma in direkt för att få upp den.
Hade Stares tarm inte varit opererad hade man inte brytt sig om den men nu var det tvunget att få upp den pga hennes skick så hon fick glatt kräkas lite. :p
Jag satte mig helt frivilligt och letade upp leksaken i pölen och djursköterskan var glad över att hon slapp. ;)
I fredags upptäckte vi att hennes mage var svullen precis där hon är sydd så vi fick åka in i lördags igen och de kom fram till att hon har reaktioner på suturerna. Ingen fara men det skulle se ut så ett tag.
Hon har inte gjort nummer två i lådan heller så igår fick hon sig en dos Microlax och nu är väl förhoppningsvis hela systemet igång.
 
Matte lagar storkok inför jobbveckan och Staris har inte ens fått smaka. Hallå? :O

Om någon undrar har Star på sig en kortärmad body från H&M i storlek 68. :) Tratten fungerade på kliniken, inte här hemma, då sprang hon in i allt och kunde inte alls anpassa sig.

I tisdags var det tillbaka till ekorrhjulet igen. Inte så pepp, speciellt inte när det är värmebölja ute vilket betyder ännu varmare inne på jobbet eftersom vi jobbar på restaurang. Men jag har klarat första veckan med stängningar nu. Ett eftermiddags/kvällspass i morgon och ett pass på torsdag sen ledig helg.
Jag behöver nog snarare fyra veckors semester till. ;)
 
Idag var jag och mannen min på stan en sväng. Inne på Indiska hittade vi mattan jag fastnat för på Instagram, den följde med hem. :)
Blev även en fika på Espresso House och en sväng på H&M. Jag saknar väldigt mycket att vara på stan! Förr så cyklade man ju in dit på fem minuter, nu är det lite längre, kanske man uppskattar de gångerna mer nu? :)
 
 
I morgon är planen att försöka tvätta min bil innan jobbet. Sen vill jag gärna till Chilli i Norrköping någon dag, är inne i en mattperiod för tillfället! ^^
#1 - - Alida:

Superfin matta. Vad är det för material? :)

Svar: Det är nog 100% bomull! :)
Camilla

Till top