Väldigt spontan tripp söderut

SHOPPING, Today / Permalink / 0
Igår när jag vaknade så fick jag en galen idé, ropade på sambon och frågade om vi kunde åka till Ullared idag. 
Han sa ja! Föreställ er mig reaktion! ^^


Vi åkte vid nio och var där vid 12. Började nere på djuravdelningen där vi hittade lite roligt till missarna. 
På hundhyllan hade de K9 och Dog&Cat produkter, asbilligt! 



Efter gick vi och satte oss i Sportbaren och åt lite eftersom vi knappt hann äta frukost. Focaccian, mmmmmmm! Rekommenderas men ta två för det var inte så mycket om man är lite hungrig, 

Gick runt själv i någon timme, mannen stannade i Sportbaren och vilade med resten av männen i varuhuset. ;) 


Min vagn fylldes med roliga saker, en hel del rosa! 
Köpte inte något onödigt tycker jag, mycket saker jag tänkt köpa tidigare och sånt. 
Rosa vattenslang har jag länge tyckt att vi måste ha. Boken om Bob ville jag ha i julas, en fin picknickfilt (den som syns på bilden bytte jag mot en större!). 
Schampo och balsam bunkrade jag upp för närmsta året för de vi köpte förra året börjar lägligt ta slut. :) 

En bild på mina köp, undrar ni något om någon produkt så fråga! :) 


Till top