Ledig, dag tre

Today, Växtlighet / Permalink / 0
Jag är alltid ledig på måndagar har jag insett. Det har blivit så nu av någon anledning men jag klagar inte! :D
 
Idag har jag inte gjort så jättemycket. Tog cykeln bort till Tornby och gick inne på Blomsterlandet och fick med mig ett exemplar av årets pelargon "Katy 13" (som jag förövrigt tror att jag hade i tre blomlådor på framsidan förra året) samt lite lecakulor. En sväng inne på Lager157 och spanade in lite fint samt en sväng inne på Åhléns. Jag älskar Åhléns, fina inredningssaker till bra priser!
 
Nu hemma igen har jag planterat om några sticklingar i några krukor jag fyndade här om dagen.
Jag har länge velat ha vita lerkrukor på fat men de är ju ganska dyra, brukar ligga på 79 kr för en 14 cm kruka, utan fat men jag blev tipsad om att Bauhaus hade dem på utförsäljning för 14 kr/kruka och 8 kr/fat så det blev en bunt. :)
 
Till top