26 år sen kom jag till världen

Today, Växtlighet / Permalink / 2
Idag fyller jag 26 år gammal. Nu är jag verkligen på sträcket närmre 50!

Varit en underbar dag som jag fått spendera med min man. Först var jag på Trädgårdsföreningen och köpte tolv pelargoner i en underbar färg till blomlådorna på framsidan.
Hade tänkt köpa vita men det blev ett par spräckliga istället. 
 
 Jag älskar Trädgårdsföreningens växthus! Dessa pelargoner såg jag som miniplantor för några månader sen. Närproducerat deluxe! :) 
 
Vi tog en sväng till Plantagen efter där vi fick med oss en Sarah Bernhardt. Den kommer bli väldigt fin på baksidan! :)
 
 Denna växter på baksidan till en granne. Jag är nästan sugen på att fråga om jag kan få en knöl av dem för blommorna är så fina! <3 
 
Nu ska jag kika vidare på Hem till gården som jag missat senaste dagarna, sen blir det att fixa till mig lite för ikväll ska jag och många av mina kollegor äta middag i Gamla Linköping! :) 
#1 - - nickisnisch.se:

Åh, stort grattis på födelsedagen!! :D Å välkommen till "den andra sidan" ;)

Svar: <3
Camilla

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Grattis Grattis på din dag! Kraaam

Svar: <3
Camilla

Till top