Årets julkalender

Te / Permalink / 2
Det blir en tekalender vi har i år! Ett nytt te för varje dag, roligt tycker jag! :)
 
#1 - - Magdalena:

Te adventskalender passar mig :)
Jag vet att du a en GÉ Kartell taklampa :) o jag håller på att bli galen då den hänger snett:( De tunna trådar ...vet inte men jag fixar inte det o bli både arg o ledsen...Har du någon tips hur gjorde du med din? Snälla ;)
Kram Magdalena

Svar: Man kan ju egentligen göra en egen! Den här kostar 300 kr och det är ju väääldigt mycket pengar för hur mycket te man får men jag har varit sugen på att testa sen förra året så det fick det bli helt enkelt.Jag har faktiskt inte köpt en Gé än! Vi skulle köpa två till matbordet men det fick bli några andra lampskärmar istället.
Du får gärna återkomma med tips om du får ordning på din för jag lär få samma problem när jag köpt min!
Hälsningar Camilla
Camilla

#2 - - Magdalena:

Vi ska justera lampan genom att dra den långa tråden upp ( kolla om lampan sitter rakt med mindre vattenpass :;) o sätta (limmma ) fast den uppe ...typ :) Det är min makens idé .. Jag tycker att det är det långa tråd som ska hjälpa till att justera som är boven :))

Kram, Magdalena

Svar: Hoppas ni får det superrakt! :D
Kram!
Camilla

Till top