Morr på Postnord!

Osorterat / Permalink / 3
Förresten!
Jag beställde ju lite saker natten mellan lördag och söndag när jag inte kunde somna.
Ett paket från Cirkusfabriken och ett från Zooplus.
Paketet från Zooplus kom igår men det från Cirkusfabriken har legat "under sortering" i Malmö sen i måndags! USELT.
Inte för att det är alls någon panik med det som är i paketet men jag vill ju ha hem den. Har de slarvat bort den? Har någon brevbärare delat ut den fel? Eller kanske värst av allt har någon brevbärare själv tagit paketet?

Jag har kontaktat butiken och vi ska avvakta och se vad som händer (jag ringde Postnord i morse och frågade och de ville att jag skulle kontakta butiken och be dem göra en retur hos Postnord på detta eftersom han tyckte det såg ut som paketet var framme hos mig, vilket det nu inte är!).
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Dåligt, har också haft 2 mindre bra erfarenheter av PostNord på sistone :/

Svar: Man undrar ju lite vad som hänt med företaget...
Camilla

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Jo, det kan ju vara sommarjobbare som inte lärt sig än... Men ja, det känns inte så kul.

Svar: Paketet kom fram iaf... Men jättesent! :p
Camilla

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Skönt att det kom fram i alla fall :) Bättre sent än aldrig ;)

Svar: Eller hur! ;)
Camilla

Till top