TGIF!

Today / Permalink / 0
Äntligen fredag och ledig helg för mannen! Nu ska vi mysa i helgen. :)
 
Jag blev väckt av mini vid sju av att han låg och höll i sin zebrasnuttis och slängde den fram och tillbaka i ansiktet på mig. Han vet hur man får sin mamma till liv. ;)
Vi gick upp och städade här hemma. Plockade bort massa saker (jag fattar inte vart allt kommer ifrån men det var hur mycket saker som helst ute överallt!) och dammsög.
När det var klart var herrn meeegagnällig (inne i en period där de tror att man aldrig kommer tillbaka om man lämnar dem) så det blev ner i vagnen och en prommis upp till ICA för att köpa kakao. Då slocknade han innan vi ens kommit förbi brevlådan här hemma. :)
Väl hemma igen gjorde jag chokladbollar inför dagens fikabesök och mannen hade beställt mindre än de jag vanligtvis gör och med kokos på istället för pärlsocker så det blev små och hälften hälften.
 
Vid 14 kom Elin, Dragan och Maja och vi visade runt i huset eftersom det alltid händer något här hemma mellan gångerna. :)
Maja är så stor nu! Känns som hon också föddes nyss men hon blir ju ett år nästa månad. :)

De stannade till efter fem tror jag då vi tackade för att de kom och de hade ju med sig en bukett med världens finaste blommor! Åh! <3
 
 
Nu ikväll blev det tacos för vår del här hemma. Gott!
Var även en sväng ute i garaget och insåg att jo, så fort alla delar till uterummet som står där nu är på plats så ska det bli en rejäl rensning i garaget.
Ni vet sådär - ut med allt från garaget, alla kartonger ska vara tomma, sortera i spara-släng-sälj högar och märka upp tydligt vad det är i varenda låda.
Känns som det är så mycket saker vi inte ska ha kvar som är där ute så jag ska nog ta en vända till tippen i morgon med sånt jag kommer åt. ;)
Till top