4 månader idag!

Inatt var det fyra månader sen jag låg där på förlossningen och skrek av smärta och bad narkosläkaren att döda mig istället för att ge mig den där ryggbedövningen. ;)
Men i efterhand har jag insett hur enkel förlossning jag ändå hade. Jag hade en sån enorm smärta (som alla som föder barn har), bara det att det gick från typ noll till att göra jätteont på jättekort tid eftersom jag fick värkstimulerande dropp för att starta allt ihop.
 
 Två bilder från igår, ena i sängen när han var superglad (det är alltid jätteroligt att ligga på magen!) och andra är när han testar sin matstol med kudden för första gången. :)
 

Idag fick herrn testa mat för första gången! Valde Sempers ekologiska puré med majs och sötpotatis.
Har som mål att laga mycket mat till honom själv senare men börjar enkelt med färdiga pureér och sen även gröt. :)
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Sötisen :) Han är verkligen helt underbar :)

Svar: <3
Camilla

Till top