Första bussturen till stan

Idag hade jag och mini bestämt träff med Victoria inne i stan så efter en alldeles för vaken natt för min del ringde klockan vid åtta och jag snoozade en kvart med en stirrande bebis på mig, jag riktigt kände hur han stirrade! ^^ 
 
Kom upp, försökte gömma påsarna under ögonen med lite smink men det är svårt även med det mest täckande man hittar i badrumsskåpet. 
 
När man har en bebis tar det alltid längre tid än vad man tror med allt så fick gå det snabbaste jag orkade till bussen. Springa finns inte ens på kartan. Haha! Noll kondis! 
 
Första bussturen med barnvagn och det gick super! Var ensam med barnvagn hela resan till resecentrum. :) 
Vi mötte upp Victoria och vi gick in till stan och gick i några butiker. 
På Kappahl blev det ett par Newbie leggings till växalådan. :) 
 
Vi hamnade sen på Babettes kafferi som jag länge tänkt besöka men alltid glömt så det var kul att det blev av! 
Stort och fullt med folk. Världens äckligaste chailatte (det var chaite med skummad mjölk, bläää!) fick jag med en supergod vaniljbulle. :) 
 
Vi besökte Lilla Bazar som fått in rådjuret från Sebra som jag så gärna vill ha! 
 


Ett besök på Brands for Kids blev det också. Det är ju så sällan jag är på stan utan att behöva rusa hem för att mini är hemma med mannen så då får man passa på! :D Hittade mycket fint men köpte inget. 
 
Köpte årets första glass på Bosses! Marängswiss och citronsorbet. Mums! 
 

Tog bussen hemåt igen och var ensam vagn då också, riktigt skönt! 
Mini har varit superlugn under hela tiden vi var på stan. Drack en flaska ersättning halvsovandes när vi fikade och när han var vaken låg han knäpptyst i vagnen. 
Han har tagit igen sig här hemma nu på kvällen. Öronproppar nån? Haha! 
Till top