Bollnäs

Gravid / Livet med bebis, SHOPPING, Today / Permalink / 0
Just nu är vi i Bollnäs. Vi ligger i varsin våningssäng. Mannen med en megapigg mini i den övre sängen och jag i den undre. Mini och jag har sovit i den undre efter att han vid tolvsnåret inte ville ligga kvar i spjälsängen. 

Vi åkte hemifrån vid 10 igår och var här till 17. 
Stannade för lunch på Max i Uppsala. Jag åt deras goda kycklingsallad med currylime dressing och mannen tog ett Friscomål.
Efter maten svängde vi in på Ikea och köpte en babyvakt som jag läst så gott om och den är billig jämfört med många andra motsvarande! 


Jag körde nästan hela vägen upp. Mannen körde Uppsala - Gävle men sen ville jag köra igen för det var inte så roligt i baksätet. ;) 

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda. Hoppas att det inte regnar för mycket bara. :p
Till top