Wishlist

Wishlist / Permalink / 4


Lite av det jag önskar mig just nu...
Svarta strumpbyxor med hjärtan, ljusrosa bikini från H&M, rosettörhängen i silver, beige Longchamp med långa handtag, shorts med spets i sidorna, beiga högklackade skor gärna Jeffrey Campbell Lita, vinröda strumpbyxor och så ett korall/orange läppstift.
#1 - - Sommartjejen:

Å vilka fina shorts, vart hittar man dem?

#2 - - Blowfish:

Sv: Att jag fick hjälp älskade jag, men att jag gick från G kupa till H ser jag inte som något positivt då H är Changes största och finns inte lika många fina att välja på då.

#3 - - Andrea:

sv: haha! Jag vet inte om jag ska ta det som positivt eller negativt men optimist som jag är så tar jag det med ett leende :P Jag borde helt enkelt bli bättre på att ta bilder på såna där vardagliga saker som kan få synas lite mer :)

#4 - - Selina:

Jeansshortsen hade varit en fröjd för garderoben!



//Love Selina

Till top