Sjukstuga

Today / Permalink / 0
Igår ledsnade jag på att vara hemma och vara liksom inne i sjukstugan utan att vara sjuk så mini och jag åkte till Ikanohuset och hängde där i tre timmar.
Vi började på TGR där vi hittade mycket fint men köpte bara en liten glass i trä till minis lilla kök.
Sen gick vi vidare till Åhléns där vi hittade världens sötaste små träkameror. Hade svårt att välja, så det är tur att mini själv valde en. ;)
Sen sprang vi in på IKEA och kikade på lite saker men vi kom bara ut med ett pussel och tre krukor. Inköpslistan till IKEA är väldigt lång! Jag måste bara börja tjäna lite pengar först. ;)
Efter det hamnade vi inne på TGR igen och köpte en till träglass och två drickförpackningar i trä.
Sen spurtade vi över till Maxi och köpte tio klämmisar. :D
 
 
När vi kom hem så såg jag på Facebook att det var Våryra på Gränden nere i stan. Det är en galleria med de vanligaste butikerna man kan hitta. ;)
25% på allt på Eurosko... De har Kavat... Hihi!
"Slängde" i barnet middag och klädde på honom igen och så in i bilen med allt och ner på stan. Parkerade i ett nästan tomt Druvan p-hus och halvsprang till Eurosko. Där fanns Kavat Grytgöl i rätt storlek men de fick gräva lite på lagret efter ett par Fiskeby i svart i rätt storlek. Men äntligen har vi alla skor som behövs inför förskolestarten och i sommar! :D
Kavat Edsbro, Kavat Målerås, Kavat Fiskeby, Kavat Nymölla, Kavat Grytgöl och ett par Converse. Funderar däremot på om man kanske ska köpa en textilsandal från Kavat så han kan ha de på dagis. Måleråserna är jag inte så pepp på att låta honom ha på förskolan direkt. Kanske ett par mockasiner också. :)
Idag har vi inte gjort så mycket. Varit däckade hela dagen typ.
Vid 17:30 nu ikväll gick jag och mini ut på en promenad till och från lekplatsen. Vi hittade vitsippor på vägen. :)
Till top