Pulka och födelsedagspresenter

Gravid / Livet med bebis, Mamma till Mini / Permalink / 0
Inatt har det kommit lite snö så jag och mini klädde på oss och gick ut på en pulkatur. Så mysigt och så vackert nu när solen lyser.
 
När vi kom in ville mini sova så han fick sig en flaska ersättning och somnade direkt och jag passade på att slå in några födelsedagspresenter. :)
Jag längtar faktiskt tills att han kommer med egna önskelistor med vad han vill ha. Tänk så mysigt att efter jobbet och innan hämtning till exempel smita iväg till nån affär och köpa just det där han vill ha.
Jag minns från när jag var liten om man önskat sig något och så fick man något liknande. Så ska det inte bli här, nu 2016 har vi alla möjligheter i världen att kunna köpa just den rätta leksaken han vill ha i rätt färg och så vidare i och med att vi kan handla över nätet.
Längtar! :D
 
Behöver köpa lite svart presentsnöre så det passar till det rutiga pappret. Eller hampasnöre kanske funkar? :D
Till top