Oh my god...

Osorterat / Permalink / 5
Jag har precis vunnit en auktion med 17 Black Japan burkar på Tradera. Vart ska de få plats?
Jag kommer nog bara behålla de som matchar de andra vi har så några kommer jag att sälja vidare om någon är intresserad...



Dessutom har jag en på väg hem till mig som jag köpt av en som läser min blogg! Hjälp vad många det kommer att bli! Hahaha!
#1 - - A Shoeholic' By Sara:

Sv; Haha jag gillar inte heller dessa faktiskt. Men Lita modellen är inget snack om, jag avguuudar dom! Nitarna på dessa var dessutom jävlig fula.

#2 - - Hanna - Mode och min vardag:

Sv: Tror du det. :-) Vart är det då?

#3 - - Madeleine:

Sv; Ja, det är väl så. :) Och förresten bilden som du fixade med är inte tagen med min kamera utan med min mobil. :)

#4 - - FourPictures - photography:

Fin blogg! Allt bra? :)

#5 - - Hanna - Mode och min vardag:

SV: vi var på frimurarhotellet.

Till top