Fem kilo julkalender

SHOPPING / Permalink / 2
I år tänker jag inte nöja mig med en chokladkalender! Nej - i år blev det The Body Shops Ultimate julkalender på fem kilo!

Tänker lägga upp en bild varje dag på Instagram med vad det var i dagens lucka. Citronsorbe heter jag på Instagram ifall ni är nyfikna!
 
 
#1 - - Jill:

Verkligen lyxigt! Me like. :-)

Ha en fin 1:a adventshelg!

Svar: Man måste unna sig ibland! :)
Tack detsamma!
Camilla

#2 - - Jouline♡:

Precis en sån här kalender fick jag av min sambo :) jätte fina saker har det varit hittills och jag kan knappt vänta tills jag får öppna nästa lucka^^ Man blir lite som ett barn på julafton när man får något sånt här *skratt*

Svar: Fotsprayen kändes lite onödig, annars tycker jag också det varit bra produkter, men de hade ju gärna fått vara i fullsize! ;)
Camilla

Till top