Lampfrossa

Inredning, Wishlist / Permalink / 0
Jag köpte mig ju en ljuskrona eller vad man ska säga, det är ju inte en kristallkrona men men. I alla fall så testade jag att hänga upp den här i huset precis innan vi flyttade in men den vägde visst lite mer än vad kroken höll för så den åkte i backen.
Om den nu inte fungerar som jag verkligen hoppas att den ska göra för den är underbar så får det bli en eller två Kartell Gé lampor i transparent över matbordet istället.
 
 
 
Kartell Gé, asfin! Kanske grå eller vit med kromad insida? Mmm, tåls att tänka på!
 
Det är samma skärm som min Kartell Bourgie så de passar ju bra!
Sen har jag tänkt att köpa mig en Kartell Ghost att ha som "kontorsstol", sen beror det ju på hur bekväm den är, i så fall blir det en "slänga-kläderna-på"-stol! ^^ 
Till top