Jeffrey Campbell copies...

Wishlist / Permalink / 5
Har ni sett att Skopunkten har fått in JC kopior för 399 kr? Var och provade den nyss, fanns bara kvar i min storlek (för en gångs skull) men i morgon skulle de få in sista leveransen på dem, åtta par skor. Haha!
Tjejen i butiken berättade att den första leveransen med dem tog slut på 30 minuter!

#1 - - Madeleine:

Sv; Jag vet. :) Men jag ville dra upp ljusheten på bilden för det var så dassigt innan. :) Jag har photoshop på min dator som jag brukar redigera mina bilder i.



HAHAHA, tycker du att blomman ser galen ut? :P

#2 - - Andrea:

sv: åh tack så mycket! Ja precis, specsavers var med som sponsorer så det är ett par ev deras bågar jag har...



De här skorna måste jag btw bara ha, så jäkla snygga! Är de sköna också?

#3 - - B R O W N S U G A R:

Snygga!!

#4 - - A Shoeholic' By Sara:

Sv; Nä det har jag inte. Men dom ser ju riktigt snygga ut! :)

#5 - - Linda:

jätte fina skor.

Till top