Glossybox!

Osorterat / Permalink / 8
Idag kom äntligen min första Glossybox! :D













Daniel Sandler - Jumbo Jet Mascara / En intensiv svart mascara från Daniel Sandler, som är en av Storbrittanniens stora Makeup-artister.
Dr.Babor - Anti-stress Cream / Denna mjuka kräm ger dig 24-timmars skydd mot stress och trötthets inverkan på huden. Verkar lugnande, återställer hudens balans och stärker hudbarriären.
Becca - Beach Tint / Matt läppfärg som absorberas av huden på läpparna. Ger lång hållbarhet och en lätt känsla. Applicera flera lager för intensivare färg.
Jelly Pong Pong - Lash Extensions / Lyxiga lösögonfransar med tillhörande lim. Finns i tre olika kategorier, 'Luxe', 'Drama' och 'Etheral'. Perfekt när du vill vara extra fin till fest.
Murad - Oil-Control Mattifier SPF 15 / Dagkräm som mattar ner bland hud och skyddar mot UVA/UVB-strålar från en av USA's mest framstående dermatologer, Howard Murad.

Har jag räknat rätt är det i boxen värt 851 kr, jag betalade 139 kr!

Glossybox är en låda man får varje månad med skönhetsprodukter som hålls hemligt tills du får den i brevlådan. 139 kr kostar den varje månad, helt klart värt pengarna!
Läs mer på Glossybox hemsida och börja prenumerera du också! :)
#1 - - Madeleine:

Sv; Ja, okej! Hmm annars får du chansa. Det är ganska lätta att sälja vidare om de inte skulle passa :)

#2 - - Madeleine:

Sv; Ja, jag har 41 i vanliga fall. Dessa funkar men en aning trånga på bredden (men det kan ju bero på att jag har aningens breda fossingar)! :D

#3 - - Jill:

Haha jag vet! Men så vann jag ju en annan klocka som kostar 4000kr. Så trots att ja älskar ck klockan så inser jag att jag antagligen inte komma använda den lika mycket som den andra. Håll span du ;-)

#4 - - Camilla:

åh fick också hem min första idag, super rolig ide med att få testa på en massa saker! :)

#5 - - Sommartjejen:

Vilken rolig låda!!

Orkar inte fotografera Hs produkter men det var en mörk brun och en ljusbrun ögonskugga, och en blå i gåva. Och så primern och en borste.

#6 - - Noomie:

Är ju snart 22, så vet inte vad som menas med vuxen. Haha(x Men jag ska väl leta reda på något billigt ställe där de säljer bra kardborre, vi har ju faktiskt symaskin hemma.Det är bara jag som är laaat(a)

#7 - - Nilma:

Wooho, första personen jag ser som fick exakt samma innehåll som mig :)

#8 - - Ika:

Spännande! Ja visst är det kul att se vad andra fått också :) Men sjukt bra, räknade ut att det jag fick också är värt ungefär 800 kr tror jag. Det är verkligen bra, eftersom man får vissa produkter i orginalstorlek. Och såna dyra märken har jag annars aldrig råd att köpa så det är kul att testa.

Till top