Ett Foto I Timmen

Today / Permalink / 3
Jag har i någon månad sagt att jag ska göra ett så kallat "EFIT" någon dag, men aldrig lyckats. Alltid glömt bort att börja på morgonen eller missat några timmar mitt på dagen... Men igår när jag åkte till Stockholm så släpade jag med kameran och fotade.

Första bilden, den runt sju fotade jag aldrig, vaknade, duschade, sminkade mig och drog på lite kläder i mörkret. ;)


08:50 - Letar efter cykeln nere i förrådet.



09:10 - Nere på centralen, köper en biljett så jag kommer hem igen ikväll och går sen mot mitt tåg som stod inne på perrongen.



10:30 - Åker X40 som ni sett, med fungerande kaffeautomat så jag som är SJ Prio grå fick gratis te. :D



11:41 - Bytt ut X40 mot X60 som jag precis hoppat av...



12:02 - Hemma hos mamma som möblerat om lite underligt med alla mina saker som är kvar så min TV stod på min byrå... Kollade på Hem till gården!



13:44 - Hittade kartongen jag åkte till Stockholm för. :)



14:40 - Installerar!



15:23 - Fick äran att skrapa en trisslott som inte gav något.



16:19 - Står på perrongen och väntar på pendeln in till stan, med mig den här gången fick jag med en rosa kasse med lite prylar.



17:12 - Varit en stund på Stockholm Central, hunnit med ett snabbt besök på Glitter och McD där jag höll på att få två gratis drycker men jag nöjde mig med en. ;) Väntar på att mitt tåg ska ta sig in på rätt perrong.



18:55 - Sitter på tåget, som blev en besvikelse då jag trodde jag skulle få åka X40 (dubbeldäckare som jag åkte på morgonen) men det blev ett Rc (loktåg med vagnar, de SJ numer målat svarta). Fördrev tiden med konstig middag och lokaltidningen från mamma.



19:10 - Typ alla resenärer har gått av och det kändes som jag var den enda som skulle till Linköping.



20:37 - Hemma och är på väg att äta några pepparkakor jag fick av mamma idag.



21:35 - Installerar och ordnar upp datorn.



22:34 - Packar upp det jag fick med mig från Stockholm idag, utöver datorn.



23:01 - Knyckte med lite billiga galgar från mamma så jag kan hänga upp alla nya kjolar på rätt sätt i garderoben.
#1 - - batts.blogg.se:

hahahaha rolig grej!

#2 - - E M M S - En frisörs dagbok:

Detta va ju skitroligt! gör mer sånt! :D

#3 - - Rebecka:

Åh vad fina de renoverade vagnarna är :)

Till top