Nyårslöfte?

Osorterat / Permalink / 4
Kan man komma med ett nyårslöfte såhär i efterhand?

Jag har långt hår, nu är det färgat i färgen "espresso", ganska mörkt brunt. Problemet är att jag aldrig egentligen gör något med håret, jag har utsläppt för det mesta, måste ha fläta eller knut på jobbet så det är det jag varierar mellan.
Jag äger flera donuts och massa hårspännen som jag i princip aldrig använder om jag får säga det själv.
Mitt nyårslöfte till mig själv i år ska vara att variera frisyrer oftare!


Samt även att använda ögonskugga oftare än vad jag gör. Här sitter jag med smink för tusentals kronor från Make Up Store och så använder jag dem sällan. Det ska bli bättring på den fronten också!
#1 - - Jill:

Tack söta ♥ vi är supernöjda!

#2 - - Amanda:

svar: Tack! :D



Till skugga som faller under ögonen finns det tre lösningar: löspuder (eftersom du inte har något kan du prova babypuder, om du inte har hemma finns det billigt på ICA, huden kan ta lite färg av det och bli lite blek, men det fixas lätt med solpuder), att lägga concealern efter att du lagt skuggan eller använda en bit toapapper som du lägger under ögat, så skuggan hamnar på det istället :)



Kajal i vattenlinjen är alltid svår att lyckas hålla kvar, men det kan förstås bli bättre med en bättre kajal! :) Man är ju alltid blöt i ögat, så se till att välja en som håller riktigt bra. Fast oavsett hur bra kajal man använder så är det nog omöjligt att få den att hålla hela dagen :)



Kram!

#3 - - jenlen:

så roligt nyårslöfte :)

#4 - - Linda:

Vilka roliga nyårslöften! :) själv gör jag aldrig nåt med håret, det är utsläppt eller slarvigt uppsatt och mascara är typ det enda smink jag använder :P

Till top