Stor beställning av kattsaker

Mjau / Permalink / 0
Fick tipset om sidan Zooplus som säljer massor med saker till djur till riktigt bra priser!
Handlar man från Sverige så är det dessutom fraktfritt om man handlar över 69 (ca 610 kr), annars går frakten på 6,9 (ca 61 kr).

Vi beställde nyss ett klösträd, en Modkat, en vattenfontän, flexikoppel och en leksak.
Normala priser för klösträden i storlek från golv till tak är minst 1000 kr, Modkat kostar ca 1300 kr i Sverige, vattenfontänen vi beställde brukar kosta 399 kr, flexikopplet 279 kr och leksaken kostar ungefär 259 kr.
Sen beställde jag en extra insida till Modkat som säkert kostar runt 200 kr här i Sverige och extra filter till fontänen såg jag kostar 139 kr på Arken Zoo.
Så låt oss säga att det hamnar på ungefär 3576 kr om jag skulle köpt allt i Sverige, nu betalade jag 1856 kr! :O
Frakten blev gratis och dessutom fick jag en välkomstrabatt på 5%!

Återkommer när beställningen är här om hur det fungerade!
Betalade lite extra för att få det skickat med DHL här i Sverige, det känns som att det är värt det!
 
Köpte ett litet får till kissen. Tänkte lämna den hos uppfödaren när vi hälsar på nästa gång och sen ta med den när vi hämtar hem lilla killen, så fåret luktar "hemma" och han kanske känner sig lite mer trygg? Kanske jag som inbillar mig, men det känns bra att göra så i alla fall! :)
Till top