Långt söderut

Osorterat / Permalink / 3
Idag är jag och min fina pojkvän i Monaco och kollar på F1! :)



Hur har ni det hemma i Sverige?
#1 - - Emma:

Men åh vad härligt! Jovars, det är ju jättefint väder här hemma också så jag trivs, men skulle trivas ännu mer om jag inte hade tenta att plugga till ;-)

#2 - - Amanda:

svar: Åh tack :D Haha, det här med både foundation och concealer är så individuellt, bara man hittar den rätta tekniken och mängden som passar för en själv :D Borsten hittar du på makeupfabriken.se, älskar den :) Nagellacket TROR jag är från MIYO, är inte säker :D Kram!

#3 - - Wickiiis:

Var gärna med i veckans blogg, för att vara med så ska man titta på videon och lyssna efter ordet jag säger :P

http://wickiiis.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment

Kram<3

Till top