Några fåglar på baksidan

Osorterat / Permalink / 13
Jag är lite sugen på en ny tatuering, lite liknande den på bilden, högre upp på axeln och mer från ryggraden, men också på ett annat sätt. Är lite rädd att det bara blir svarta fläckar om några år när man gör fåglarna helt svarta...


Lånad bild från Google!

Har ni några tatueringar?
#1 - - Signe:

Det är så fint med små fåglar sådär! Har inga tatueringar själv men är väldigt sugen på något litet på handleden eller ankeln. Så fint!

#2 - - Madeleine:

Fin tatuering!



Sv; Okej, men då går du genom stan till hemköp? :) Om vi ska ses nån dag kan vi strosa runt lite.

#3 - - Madeleine:

Sv; Ja, det var det jag tänkte. Det finns inte så mycket mer nere i stan åt det andra hållet. Några fik och småbutiker. :) Sen finns det ju mer om man har bil så man kan ta sig "högre upp" så att säga.

#4 - - Elina:

Vill också ha en, fast rädd att jag ångrar mig i framtiden! :P



Svar/ Haha! Jag såg olika tésorter i ICA i alla fall, :P

#5 - - Madeleine:

Har du msnmessenger? I så fall kanske du vill adda mig? :) Vore kul. Anger min personliga adress i rutan ovan.

#6 - - A:

Funderar också på att göra en sån, det är riktigt fint :)

#7 - - Sessan:

Visst är dom & vilket pill det måste ha varit att bli färdig med den.



Skulle oxå vilja ha en variant av fåglar någon stanns men vet ej var. Har en tatuering & funderar på fler.

#8 - - Madeleine:

Sv; Okej, ja jag har FB. Madeleine Erixon. :)

#9 - - B R O W N S U G A R:

Jag har två st :)

#10 - - Vicky:

Låter fint!

Jag har 2 tatueringar, en liten på framsidan av axeln där det står "Hope" och en större i nacken där det står "Live your life". Är jätte sugen på att göra något stort på utsidan av låret med typ blommor eller något. Man blir så beroende när man väl börjat!

#11 - - mary:

snyggt , skaffa :)

Jag har 3 st . Kram

#12 - - wilma -:

Det är jag på bilden, och den är tagen av mig :)



Tänkte bara säga att bilden är photoshopad, så det är ingen riktig tatuering!

Kram

#13 - - Elin:

Hehe jag har den tatueringen! :) http://web.stagram.com/p/181609203712579655_9533765 hihi

Till top