The perfect jodphur

SHOPPING / Permalink / 2
Nu i höst har jag sprungit runt i mina Kingsland skor som inte alls var vackra den sista tiden, tänk trasiga Converse så förstår ni skicket.
Jag har lääänge tänkt slänga dem men ville inte göra det förrän jag hittade ett bra par att ersätta dem med. R.M. Williams i all ära men jag har lagt ner alldeles för mycket pengar på skor som slits asfort och jag har letat efter ett par jodphurs i en nättare variant att ha till vardags.
De hittade jag på Skopunkten!

Jag klantade mig för två veckor sen när jag köpte dem och bara köpte ett par, de har ju "köp två och få andra paret till halva priset" så just nu har jag tre par hemma och ett par ska tillbaka. Bäst att ha ett par extra eftersom jag kan tänka mig att de slits lite extra när de är mina vardagsskor. Blir ett par att ha på sig när jag cyklar till jobbet och ett par att använda de lediga dagarna. ;D
 
Det var lite svårt att fota dem... Ni kan se varför!
 
#1 - - Becka [fotoblogg]:

Åh så söt katt. ♥

Svar: :D
Camilla

#2 - - Emelie FOTO:

vilken fin blogg du har:) headern är jätte fin

Svar: Tack så mycket! :)
Camilla

Till top