Keep Cup från Espresso House

SHOPPING, Te / Permalink / 4
Här om dagen fikade jag med fina Annie och köpte då en Keep Cup från Espresso House.
Det finns en liten och en stor och man får designa den själv och välja bland olika färger. Självklart skulle jag ha en vit och rosa!
 
Den lilla kostar 99 kr och den stora 109 kr. Går att maskindiskas och frysas.
När du köper en ingår en full mugg med kaffe men jag dricker ju inte kaffe så jag fick chailatte istället.
Varje gång du har med din mugg till en Espresso House och köper din dricka i en sån här istället för en take away mugg så skänker de kostaden för en engångsmugg till välgörande ändamål.
 
 
 
#1 - - Fotograf Annie:

Jag börjar bli lite småsugen på en faktiskt, ;) men jag ska hålla mig, tror jag :P Håller den tätt? :)

Det var mysigt att träffa dig och fika med dig i måndags :) Härligt spontant :)

Svar: Den verkar hålla jättetätt! Jag har troligtvis fått beställningar på rosa från några vänner! ^^Detsamma! Får vi göra om! ;)
Camilla

#2 - - Malin:

Så söt den var! Fin rosa färg.
Kram

#3 - - Fotograf Annie:

Okej, det är ju bra att den håller tätt i alla fall :) Annars känns det lite onödigt ;)

Svar: :) Vilken färg skulle du vilja ha?
Camilla

#4 - - Fotograf Annie:

Vet faktiskt inte :P Får klura på det i så fall, men vet inte om jag ska köpa nån ;)

Svar: Klart du ska. ;)
Camilla

Till top