T R Ö T T HUSÄGARE

Today, Vårt hus / Permalink / 0
I torsdags satt vi tiiidigt hos mäklaren, tidigt för min del som jobbade till 03:00 samma morgon.
Det hela gick väldigt fort mot vad det brukar göra när banken ska flytta över pengar vid husförsäljning.
Allt är ju ändrat nu, i alla fall hos Swedbank, där mäklarna har fått ta över bankens uppgifter med att skriva på köpebrev och dela faderullan. Men som sagt, det gick fort och på ungefär 45 minuter var vi ute därifrån med nycklarna i handen!
 
 
 
Det kommer dock bli en del springande hos den mäklarfirman snart igen. Nästa vecka kommer förhoppningsvis fotografen och fotar lägenheten och förhoppningsvis blir det visning nästnästa helg.
 
Just nu bor vi i ett gigantiskt flyttkaos. Det är kartonger överallt.
I morgon har vi bokat en lastbil så vi ska köra över första flyttlasset till huset. Sånt som inte ska vara kvar i lägenheten på fotografering och visningar.
 
Jag är supertrött. Supersliten efter två veckors jobb. Jag jobbar 16-03 måndag, tisdag, onsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, onsdag och torsdag. Så tekniskt sett jobbar jag varje dag från måndag till fredag veckan därpå eftersom jag alltid jobbar in på ett nytt dygn. Idag har jag mest vilat.
En sväng på Maxi har vi hunnit med. Så underbart att handla massa grönt! Rädisor, sparris, dill, morötter osv. Mumma!
 
 
Till top