Bus i trädgården

Foto, Mjau / Permalink / 2
Fotade våra underbara igår, fick inte så bra bilder för jag fotade på autoläge och ljuset var inte det bästa. Men jag älskar motljus-solnedgång!
 
 
 
Loo har ett halsband på sig ifall han kommer ut från inhängningen där det står med stora bokstäver att han är på rymmen om någon kollar honom när han är lös. Rymningsförsök varje dag. I lördags var han på rymmen i fem minuter innan jag lyckades jaga in honom på vår sida.
#1 - - Jenny:

jätte fina klara bilder. Ja det va synd, hihi ja dom brukar mobba mig för det ja äter alltid skräpmat känns det som o framför allt glass. Borde tänka mig för men svårt att motstå :)

Svar: Jag äter där rätt ofta också, det blir så, men tänker lite på vad det blir, aldrig pommes eller liknande. Så länge man rör sig så får man äta vad man vill! :)
Camilla

#2 - - EMELIECATRINE:

Hej! Ja, vi ska skippa trall och köra på en matta istället. Jag gillar trall, men som sagt..blir så mycket dyrare. Har hittat en på Lagerhaus som vi troligtvis slår till på =) Angående filten så ska vi i såfall bara ha dom på balkongen så gör inget om de är lite korta =)

Svar: :D
Camilla

Till top