Hej bloggen!

Bimmers, Mums, Today / Permalink / 0
Jag lever. Jobbar som ett as bara, idag har jag varit ledig! :)
Jag har fått ett till jobb som jag velat ha i flera år, det är bara extra och jag jobbar där vid behov och det betyder att klämma in det tillsammans med mitt andra jobb...
Så i fredags jobbade jag 10-15 på det jobbet och 17-22 på mitt vanliga jobb, lördag var det 11-16 på nya jobbet och 17-03 på mitt vanliga jobb och så har det sett ut resten av dagarna på mitt vanliga jobb tills idag. Frihet!
Mina lediga dagar ser jag inte som lediga, de är fria! ^^
 
Idag så regnade det oturligt nog. Jag hade ju tänkt att köra cab ner till Söderköping och äta glass på Smultronstället. En annan dag får det bli!
 
Vi har hunnit med en del idag. En sväng till K-rauta som vi inte varit på under säkert en månad. Rekord! Vi tittade lite på en toarullshållare och lite smått att köpa för våra värdecheckar vi fått från dem. 3000 kr att handla för är inte fy skam! ;)
 
Sen till Elgiganten och köpa en efterlängtad laserskrivare! Nu slipper jag skriva ut på jobbet (speciellt eftersom hela dator är kontrollerad av huvudkontoret i Stockholm så ibland om man sitter och gör något privat så kan de ringa och fråga varför man gör det eftersom det belastar datasystemet... Pinsamt!).
Måste bara köra förbi i morgon och köpa USB-kabeln för den jag trodde vi hade här hemma är nog kvar hos min mamma i Stockholm. Jaja!
 
Efter det var vi på Autopartner och diskuterade priser för jag måste lämna in min bil för att byta typ 10 cm bromsrör på ena bak som jag fick en 2:a på besiktningen för. Båda BMW verkstäderna i stan vill byta båda bromsrören. Det handlar om 5000 kr. Hejdå semesterpengar!
 
Vi svängde in på Stadium på jakt efter ett par bra vardagsskor till mig. Hittade inga så vi gick till Intersport i IKANO och på långt håll såg jag ett par skor som skrek mitt namn. Dyrare än vad jag hade tänkt mig men de hade kommit in till butiken igår, var perfekta färger och det var kärlek vid första ögonkastet. Ska fota dem i morgon! :)
 
Seeen in på ICA Maxi och storhandla för 1000 kr... Alltid lika kul tills man kommer till kassan... ;)
 
Dagens middag - Pasta al Forno á la Paoulo Roberto med sparris och annat gott och till efterrätt svenska jordgubbar till filmen Frost (som vi båda somnade till som vanligt...). :) 
Till top