Mer kattshopping

/ Permalink / 0
Jag handlar mest till katterna för tillfället känns det som. Idag ska vi ut och köpa sand dessutom för katterna ska ut hos två kollegor till mig som ska passa dem några dagar medan vi inte är hemma eftersom vi inte har ett badrum.
 
Vi var en gång till på Zoolkatten som las ner förra veckan. 70% på alla tillbehör och 50% på allt foder.
 
 
En stor och öppen låda som Loo tycker mycket om. Det var precis sånna jag köpte till min mamma i någon av de senaste Zooplusbeställningarna.
4 kg Royal Canin Maine Coon, de sista Bozita tetrorna som fanns (fick med sista skeden till dem också) och några fler RC blötmatspåsar.
En till flaska med kattmyntespray och så Royal Canin nappflaskesett, kan vara bra att ha hemma! Nu är denna till valpar men jag har hört gott om den att den fungerar till katter också.
 
Säcken mat kostade 518 kr och det är galet dyrt tycker jag! Det finns en anledning till att jag köper på nätet och det är jag inte ensam om och det är ju den största anledningen till att butikerna inte överlever, tyvärr.
Men eftersom det var halva priset på den blev det billigare än Zooplus (jag jämför allt med Zooplus!) så den fick hänga med.
Till top