Nyheter i teskåpet

Te / Permalink / 1
Igår var vi inne på ICA en snabbis för att köpa med oss lite proviant till att ha i bilen när vi skulle köra ner till Växjö igår.
Turligt nog hade de fått in Liptons nyhet Lemon Macaron som jag varit nyfiken på och ensam kvar på hyllan stod ett exemplar av Pear Chocolate Inspiration och av någon anledning fick jag för mig att den måste ju vara populär och jättegod så den följde med också.
Jag brukar undvika teér som smakar choklad just för att jag ser inte anledningen till att dricka te med chokladsmak, då är varm choklad mycket godare! Men det ska bli kul att testa!
 
Har hunnit testa macaronteét och det luktar hur mycket macarons som helst! Jättekul att de lyckats få den doften! Kul att ha lite nytt i tehyllan här hemma nu inför hösten och vintern. :)
 
 
#1 - - Catta:

Åh måste jag testa :D ...grattis till kommande barnet också! :)

Svar: Det tycker jag du ska göra! ^^ Jag hittade dem på Maxi.Tack! :D
Camilla

Till top