Annandag jul

SHOPPING, Today / Permalink / 0
I morse åkte jag med mini till Tornby och in på IKEA för att kolla in rean lite. Kom ut med en vit kalanchoe och en bunt gråa blockljus som de sålde ut för 5 kr. Bunkra!
 
 
Vi gick in på Kappahl där de höll på att märka rean. Zzzz. Har man inte sånt klart när man öppnar? Behöva fråga folk om vad det kostar är ingen hit, speciellt när det inte var mycket som var till halva priset.
 
Vi åkte upp till Lindex för att byta pyjamasen med katter som mini fick i julklapp till en storlek större och det gick super även utan kvitto eftersom alla lappar fanns kvar. :)
 
Sen gick vi till Maxi för att leta efter det där hjärtat som jag aldrig lyckades köpa igår och det fanns ju inte så det blev ingenting alls där.
Gick till Biltema istället och köpte två förvaringskorgar för kommande lego som jag vet att minis pappa spanar in att börja samla på. ;)
Så typiskt att jag tänkt i någon vecka att jag ska förbi Biltema och köpa vit eltejp och så glömmer jag det när jag var där. Doh.
 
Mini sover just nu, välbehövligt! Senaste veckan har han hoppat över eftermiddagsnapen så han har varit rejält trött på kvällarna. Fördelen är dock att han har somnat vid sju och inte nio. ;)
 
I morgon siktar vi på att åka ner på stan. Frågan är bara om allt är öppet eftersom det är söndag och då har många mindre butiker stängt...
Till top