En sväng på stan igen

Today / Permalink / 0
Igår tog mini och jag bussen in till stan och mötte upp Martina och Jakob för lite shopping och prat. :)
De var hos oss i lördags men det är ju inte riktigt så att man hinner prata med alla. ;)
 
Vi började inne på Esq, 200m2 och Hilke så var alla inredningsbutiker avklarade. Sen gick vi till Brands for Kids där jag hämtade en beställd Elodie Details ryggsäck till mini.
På namnkalaset fick vi två likadana speldosor och vi lämnade ju tillbaka den ena och ville istället köpa en ryggsäck som mini kan ha saker i när han ska till förskolan och liknande sen i vår.
Först var vi inne på en Kånken Mini som är jättefina, men vi insåg att det verkligen inte är vår stil så vi kollade istället på på Elodie Details ryggsäckar och fastnade väl bara för den helsvarta.
Senare på kvällen la Brands for Kids ut på sin instagram att den fanns med på morgondagens adventskalender för 30% rabatt vilket blev exakt 349 kr! Jag beställde den direkt med hämtning i butik. Perfekt ju!
 
 
Sen var det dags för lunch och Martina bestämde donken (hamnar jämt där känns det som!) och det gick så bra att äta och mata mini som annars kan vara väldigt bestämd när vi äter ute och ska titta på allt, slänga sig runt i stolen och slå skeden ur min hand men inget sånt igår. :)
 
När vi kände oss klara gick vi hemåt mot Martina som bor på vägen längst med där min buss går och vi sa hejdå och mini och jag tog bussen hem igen.
Till top